Morgany - Opowiadanie o rasie, oraz moja ocena.

 Cześć!

Jak wiecie lub nie, Star Stable dodało morgany jako 1 konie na Jorvik! Są stare, oraz nowe generacje. Oczywiście staruchy były 1. 

Zacznijmy od maści (nowsze):

- Gniadosiwa,

- Karosiwa,

- Siwa jabłkowita,

- Jelenia,

- Kasztanowa,

- Siwa,

- Kara,

- Ciemnogniada,

- Cremello. 

(wszystkie zdjęcia na Jorvikopedii. Link: Jorvikopedia)

Maści morganów (starsze):

- Jelenia jabłkowita,

- Szampańska,

- Kara ze złotą grzywą,

- Kasztanowa.


O starych morganach 

Zostały one dodane 10 kwietnia w 2013r.! Nigdy na nich nie jeździłam. 

O nowych morganach

Zostały dodane 29 lipca 2013 r.! Mam 2 w stajni.


Moja ocena 

Rzadko na nich jeżdżę, ale mają w sobie coś. 1 generacji nie mam, ale 2 owszem. Maści średnio mi się podobają jak i u 1, oraz 2.
Ocena 6/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O autorce blogu

Wszystko o mnie!

 Hej! Dzisiejszy post jest o mnie. Dziś się Wam przedstawię i mogę się rozpisać hah. OK zaczynamy! -----------------------------------------...