Moja teoria pandoriańska! ⭐ - Star Stable Online


 Hejka! Dziś odwiedzając Pandorię, zauważyłam bardzo dziwne niebo. Teraz opowiem Wam o mojej teorii, i co o tym myślę. + Gdy się wylogujemy z gry i zostaniemy w Pandorii i wlogujemy zostajemy w tym miejscu gdzie powinniśmy być. ;>

1. Anne nadal w krysztale

↭ Jak wiemy uwolniliśmy (co niektórzy) Anne, ale tak naprawdę Anne jest nadal w krysztale.

2. Czy DC uwięziło Annę tak, że nie można jej uwolnić?!

↭ Wydaje mi się, że tak naprawdę nie uwolniliśmy jej, czyli tej prawdziwej, tylko jej kopię. Dark Core czyli firma Pana Johna Sands'a mogła uwięzić ją w innym krysztale i jest przeźroczysta, a my nie wiemy gdzie ona jest.

3. Elizabeth tam jest czy Anne?!!

↭ Jak podjeżdżamy do pewnego miejsca w Pandorii niebo robi się czerwone. Dlaczego? Moja teoria jest taka, że Darko ("piesek" Pana Sandsa) ożył i został w Pandorii. Być może Darko zamknął Elizabeth wraz z prawdziwą Anne w tym krysztale?! Nikt tego nie wie... Bardzo mi przykro z tego powodu, że Elizabeth Sunbeam zmarła. Pamiętam zadania, które były do zrobienia razem z nią w Dolinie Ukrytych Dinozaurów... Stare czasy,... ale piękne... 

4. Evergrey

↭ Jak wiemy Evergrey czyli brat Avalona został wygnany, ale dostał choroby śmiertelnej przebywając w Pandorii. Nazywa ją 2 domem. Być może teraz staruszek przebywa w Pandorii? Szuka Elizabeth? Tego nie wiemy. 


5. Katja jest dobra?!!

↭ Katja została wyciągnięta z portalu. Katja, może chciała dołączyć do Jeźdźców Duszy zamiast do Jeźdźców Mroku? Wydaje mi się, że Katja potrafi zmieniać pogodę na Jorviku. Być może ma moce związane z lodem?! Może to ona dała śnieg na Jorvik?! Nie wiemy tego.

6. Zdjęcia postaci z mojej teorii + nieba.






Jeźdźcy Mroku                                                                                                        Jeźdźcy Duszy

Katja

Evergrey (nazwisko nieznane)








Darko (nie wiadomo)
Anne von Blyssen











Pan John Sands



Elizabeth Sunbeam (zmarła)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O autorce blogu

Wszystko o mnie!

 Hej! Dzisiejszy post jest o mnie. Dziś się Wam przedstawię i mogę się rozpisać hah. OK zaczynamy! -----------------------------------------...