Aktualizacja bloga! #1

 Witam!

Nowa zakładka "Galeria"!

Nowa zakładka ze zdjęciami, wkrótce będzie o wiele lepsza! W tym czasie nic się nie stanie, ale to się zmieni! Zapraszam bardzo serdecznie do patrzenia kiedy się to zmieni!

Witaj w marcu!

W końcu za 28 dni będą moje urodzinki 12! Yea hah. Codziennie będziemy odliczać. Patrz codziennie na bloga! Komentuj bloga! Baw się! 

Nie wstydź się pisać komentarzy, lub pytań! Pisz uwagi!

Nie wstydź się pisać komentarzy! Możesz się mnie pytać o co chcesz. Nie hejtuj! Pisz w taki sposób, aby nie urazić kogoś, ale napisz dokładnie o co chodzi. 

Strefa bez hejtu!

Komentarz typu "Kid!" itp. zostaną usunięte. Jeżeli ma się problem nie komentuj tego i opuść bloga. Nie będę tolerować osób, które są chamskie (przepraszam ale musiałam tego użyć).

Jeżeli nowa witryna Ci się podoba napisz w komentarzu! To na tyle z aktualizacji bloga! Paa!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O autorce blogu

Wszystko o mnie!

 Hej! Dzisiejszy post jest o mnie. Dziś się Wam przedstawię i mogę się rozpisać hah. OK zaczynamy! -----------------------------------------...